さかみのかさね

涅槃経に云く、慈無くして詐り親しむは是れ彼が怨なり能く糾治せんは是れ護法の声聞真の我が弟子なり彼が為に悪を除くは即ち是れ彼が親なり、能く呵責する者は是れ我が弟子駈遣せざらん者は仏法中の怨なり、使命戦、共に戦う同胞よ、来る世も同じ道往き又逢はむ。敷島のやまとこころが紡ぎだす、真秀のことたま、義と和の言の葉。

アーカイブ:2013年11月

敷島のやまとここが紡ぎだす、真秀のことたま、義と和の言の葉

慰安婦論争

Koreans claim that C.W. were sex slaves abducted by the Japanese armed forces.

However, the claim has no ground at all.

Thorough research reveals that Comfort Women were nothing but, professional prostitutes who were paid for their services.

Koreans fabricated history to accuse Japan.

No former Comfort Women ever proved that she was abducted by Japanese armed forces.

A.U.S. government war report simply states that Comfort Women are professional prostitutes.

Prof. Ahn Byong-jick of Seoul University concludes that Comfort Women were prostitutes and home of them were abducted by Japanese armed forces.

There are some documents that assert Coercive recruitment of Comfort Women.

The U.N. Coomara-swamy report is one of them.

However, these documents all rely on unreliable sources and they are rubbish from historians' viewpoint.

Gemki Fujii (Analyst, International Relations)



まほらまネットワークでは、DISQUSコメントシステムを採用しています。

DISQUSID、フェイスブックID、ツイッターID、グーグルメールIDでログインできます。ご自由に、コメントをどうぞ!!


http://roshianow.jp/politics/2013/11/13/45991.html#headerSearch

サハリン州と本土に年中運行可能な鉄道を設置することは、ロシア極東地域だけでなく、国全体の戦略的利益にかなう。

太平洋岸は、現在、シベリア鉄道およびバイカル・アムール鉄道と直結している、極東の主要な三港即ちウラジオストク港、ナホトカ港、ワニノ港の可能性に限定されている。

アジア太平洋諸国の貨物をヨーロッパに輸送することはできるが、これらの大きな港を刷新しても、輸送能力の不足が根本的に解決できるわけではない。

輸送の問題を一挙に解決するには、サハリン州でロシアの新たな海門をつくるしかないのだ。

サハリン州南部にはホルムスクとコルサコフという不凍港が二港あり、此処までは鉄道が敷かれている。

しかしながら、本土の重要な輸送鉄道と断絶されていることから、活かしきれていない。

此の問題の解決策となるのが、間宮海峡のトンネルあるいは橋を経由した、セリヒノ駅からサハリンのヌイシュ駅までの、長さ582キロメートルの鉄道の建設である。本文引用。

日本から鉄道でヨーロッパへ、ロシアNOW http://bit.ly/1dnIsY7 via kwout

最近の記事

やまとことのは › 最近のロシアNOW  http://bit.ly/168FS0y


↑このページのトップヘ